Klacht

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen.
Wij doen onze uiterste best om je bestelling zo goed mogelijk te verpakken om schade tijdens het versturen te voorkomen. Echter bied dit natuurlijk geen 100% garantie en kan er onderweg altijd iets gebeuren waardoor er wel schade ontstaat. Neem dan bij voorkeur binnen 2 werkdagen contact met ons op via e-mail. Voeg bij uw e-mail foto's van de producten, de THT, de verzenddoos en je bestellingsnummer.

Verkeerd product ontvangen?
We controleren alle bestellingen voordat ze verzonden worden. Maar het enkele keer kan het toch voorkomen dat er een verkeerd artikel wordt verzonden. Mocht dit het geval zijn, neem dan binnen 2 werkdagen contact met ons op via e-mail zodat wij een oplossing kunnen bieden. Voeg bij uw e-mail foto's van de producten, de THT, de verzenddoos en je bestellingsnummer.


De gegevens om je klachten te behandelen kan je sturen naar het e-mailadres klachten@makethatcake.nl. 

Nadat wij alle bovenstaande informatie hebben ontvangen, kunnen wij je klacht in behandeling nemen. Je krijgt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.

.additional-checkout-button--paypal { display: none !important; }